Numer referencyjny: CT/07/2018
SPECJALISTA DS. CEN TRANSFEROWYCH
Miejsce pracy Pabianice
Data dodania
- identyfikować zdarzenia gospodarcze pod kątem sporządzenia dokumentacji cen transferowych;
- weryfikować umowy i dokumentację odnoszącą się do transakcji zawieranych z podmiotami powiązanymi;
- opracowywać polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi dla różnego rodzaju transakcji (dostawy, usługi, transakcji finansowych itp.);
- przygotowywać analizy finansowe, kalkulacji i sprawozdawczości dot. transakcji wewnętrznych;
- kontrolować poprawność ewidencji i rozliczeń dot. transakcji z podmiotami powiązanymi;
- przygotowywać dokumentację dot. cen transferowych,
- przygotowywać deklaracje CIT-TP;
- regularnie zbierać i archiwizować dowody potwierdzające wykonanie usług pomiędzy podmiotami powiązanymi;
- współpracować z podmiotami powiązanymi w zakresie raportowania i wymiany informacji na temat transakcji z podmiotami powiązanymi;
- analizować przepisy i orzecznictwa w zakresie cen transferowych;
- wspierać Zarząd w dostarczaniu do księgowości informacji biznesowych i operacyjnych o Spółkach.
Profil kandydata:
- doświadczenie w obszarze cen transferowych,
- umiejętność samodzielnej realizacji projektów z zakresu podatków,
- ukończone studia wyższe z zakresu prawa lub ekonomii,
- wiedza z zakresu podatków,
- umiejętność analizowania przepisów prawa podatkowego, handlowego i gospodarczego,
- dobra znajomość pakietu Office szczególnie Excel,
- dyspozycyjność pozwalająca na zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- umiejętność pracy w zespole zorientowanym na zadania,
- zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych doświadczeń,
- znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym.
- Mile widziane:
- doświadczenie w dziale cen transferowych (w kancelarii/firmie doradczej/wewnętrznym dziale podatkowym jednostki),
- studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego/rachunkowości,
- przebyte kursy/szkolenia z zakresu prawa podatkowego.
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego,
- umowę o pracę,
- kartę sportową,
- opiekę medyczną,
- świadczenia ZFŚS.
Czy wiesz, że...
- Jesteśmy liderem rynku OTC w Polsce?
- Nasze produkty można kupić w 30 krajach na całym świecie
- Nasz zespół liczy ponad 1500 pracowników i stale rośnie?
- Zajmujemy 1 miejsce pod kątem sprzedaży leków bez recepty w Polsce?
Jeśli chcesz:
- Współtworzyć młody, przyjazny i dynamiczny zespół
- Każdego dnia podejmować nowe wyzwania, które wzbogacają doświadczenie zawodowe
- Mieć możliwość rozwoju i realizacji własnych koncepcji
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, jako administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacja@aflofarm.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, na potrzeby realizacji przyszłych procedur rekrutacji pracowników, prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacje@aflofarm.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.