Numer referencyjny: CT/07/2018

SPECJALISTA DS. CEN TRANSFEROWYCH

Miejsce pracy Pabianice

Data dodania

W naszej firmie będziesz mógł:

  • identyfikować zdarzenia gospodarcze pod kątem sporządzenia dokumentacji cen transferowych;
  • weryfikować umowy i dokumentację odnoszącą się do transakcji zawieranych z podmiotami powiązanymi;
  • opracowywać polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi dla różnego rodzaju transakcji (dostawy, usługi, transakcji finansowych itp.);
  • przygotowywać analizy finansowe, kalkulacji i sprawozdawczości dot. transakcji wewnętrznych;
  • kontrolować poprawność ewidencji i rozliczeń dot. transakcji z podmiotami powiązanymi;
  • przygotowywać  dokumentację dot. cen transferowych,
  • przygotowywać deklaracje CIT-TP;
  • regularnie zbierać i archiwizować dowody potwierdzające wykonanie usług pomiędzy podmiotami powiązanymi;
  • współpracować z podmiotami powiązanymi w zakresie raportowania i wymiany informacji na temat transakcji z podmiotami powiązanymi;
  • analizować przepisy i orzecznictwa w zakresie cen transferowych;
  • wspierać Zarząd w dostarczaniu do księgowości informacji biznesowych i operacyjnych o Spółkach.  

Profil kandydata:
  • doświadczenie w obszarze cen transferowych,
  • umiejętność samodzielnej realizacji projektów z zakresu podatków,
  • ukończone studia wyższe z zakresu prawa lub ekonomii,
  • wiedza z zakresu podatków,
  • umiejętność analizowania przepisów prawa podatkowego, handlowego i gospodarczego,
  • dobra znajomość pakietu Office szczególnie Excel,
  • dyspozycyjność pozwalająca na zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • umiejętność pracy w zespole zorientowanym na zadania,
  • zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych doświadczeń,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym. 
  • Mile widziane:
  • doświadczenie w dziale cen transferowych (w kancelarii/firmie doradczej/wewnętrznym dziale podatkowym jednostki),
  • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego/rachunkowości,
  • przebyte kursy/szkolenia z zakresu prawa podatkowego. 

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • umowę o pracę,
  • kartę sportową,
  • opiekę medyczną,
  • świadczenia ZFŚS.
Chcę odpowiedzieć na tę ofertę
Czy wiesz, że...
  • Jesteśmy liderem rynku OTC w Polsce?
  • Nasze produkty można kupić w 30 krajach na całym świecie
  • Nasz zespół liczy ponad 1500 pracowników i stale rośnie?
  • Zajmujemy 1 miejsce pod kątem sprzedaży leków bez recepty w Polsce?
Jeśli chcesz:
  • Współtworzyć młody, przyjazny i dynamiczny zespół
  • Każdego dnia podejmować nowe wyzwania, które wzbogacają doświadczenie zawodowe
  • Mieć możliwość rozwoju i realizacji własnych koncepcji
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, jako administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacja@aflofarm.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, na potrzeby realizacji przyszłych procedur rekrutacji pracowników, prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacje@aflofarm.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.