Oferty pracy

Drukuj

Administrator IT  

Miejsce pracy: Pabianice

nr ref.: IT/2/2017

W naszej firmie będziesz mógł:

  • administrować infrastrukturą serwerową i sieciową,
  • wspierać użytkowników w zakresie systemów ERP,
  • zapewnić ciągłe i bezawaryjne funkcjonowanie administrowanych aplikacji,
  • utrzymywać i monitorować ciągłość pracy sieci teleinformatycznej,
  • dokonywać diagnostyki problemów oraz aktywnie je rozwiązywać,
  • definiować i utrzymywać standardy bezpieczeństwa IT,
  • czynnie uczestniczyć we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych,
  • współpracować z dostawcami zewnętrznymi w zakresie administrowanych systemów.

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu informatyki,
  • bardzo dobra znajomość i doświadczenie w administrowaniu systemów Microsoft Windows Server 2008R2/2012R2,
  • bardzo dobra znajomość środowiska Active Directory,
  • bardzo dobra znajomość wirtualizacji Hyper-V oraz rozwiązań wysokiej dostępności HA,
  • praktyczna znajomość oprogramowania: SharePoint 2007/2013,
  • praktyczna znajomość relacyjnych baz danych MSSQL i języka SQL,
  • podstawowa znajomość systemów Linux jako dodatkowy atut,
  • znajomość zagadnień sieci komputerowych LAN i WAN (min. na poziomie CCNA),
  • bardzo dobra znajomość rodziny protokołów TCP/IP,
  • praktyczna umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych firmy CISCO, FORTINET,
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieciowym, szczególnie w zakresie: bezpieczeństwa aplikacji WEB, zagrożeń sieciowych, DDOS,
  • bardzo dobra znajomość technologii VPN (openvpn, ipsec),
  • mile widziane doświadczenie z systemem workflow WEBCON BPS,
  • doświadczenie w budowaniu architektury serwerowej (dobór serwerów, konfiguracja i instalacja),
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra organizacja, silne zaangażowanie w pracę,
  • głęboka świadomość kwestii bezpieczeństwa i poufności danych,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP Microsoft Dynamics.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem,
  • cykliczne szkolenia oraz wyjazdy integracyjne,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem OK System.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym, IT/2/2017, w tytule e-maila na adres: hr@aflofarm.pl

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

Marketing to Twoja pasja? Chcesz tworzyć, testować i promować nowe produkty?

Chcesz wdrażać nowe projekty i rozwijać się? Szukamy właśnie Ciebie!

Czy wiesz, że:

  • zaledwie kilka kilometrów od Łodzi ma swoją siedzibę lider rynku farmaceutycznego i największy reklamodawca w Polsce?
  • co 5 reklama w TV to reklama naszego produktu?
  • w portfolio marki Aflofarm znajduje się ponad 500 produktów, z czego jednocześnie w mediach promujemy blisko 100?
  • zajmujemy 1 miejsce pod kątem sprzedaży leków bez recepty w Polsce?

Jeśli chcesz:

  • współtworzyć młody, przyjazny i dynamiczny zespół,
  • każdego dnia podejmować nowe wyzwania, które wzbogacają doświadczenie zawodowe,
  • mieć możliwość rozwoju i realizacji własnych koncepcji,

Dołącz do nas!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

JUNIOR PRODUCT MANAGER

miejsce pracy: Pabianice

Realizujemy nowe projekty w dziale marketingu i poszukujemy kandydatek/ ów

do zespołów linii OTC i zespołu dermokosmetyków.

U nas będziesz mógł:

  • opracowywać oraz wdrażać strategie rozwoju produktów,
  • przygotowywać i przeprowadzać kampanie ATL oraz BTL,
  • monitorować informacje z rynku, dokonywać ich analizy i wyciągać wnioski wskazujące na nowe rozwiązania,
  • tworzyć komunikację do konsumenta, lekarzy i farmaceutów,
  • prowadzić szkolenia i prezentacje dla zespołu sprzedaży,
  • realizować własne pomysły marketingowe,
  • wspomagać Brand Managera w realizacji bieżących zadań.

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, PR,
  • umiejętność i łatwość pisania tekstów marketingowych, tzw. „lekkie pióro”,
  • doświadczenie w obszarze marketingu - warunek konieczny,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel – warunek konieczny,
  • dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • samodzielność w prowadzeniu projektów,
  • kreatywność, pomysłowość i umiejętności analityczne,
  • dobra organizacja i zaangażowanie w pracę.

Dodatkowo dla osób zainteresowanych pracą w linii dermokosmetyków

  • doświadczenie w pracy z kosmetykami – mile widziane,
  • wykształcenie z zakresu kosmetologii, wizażu – będzie dodatkowym atutem.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem,
  • cykliczne szkolenia oraz wyjazdy integracyjne,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem OK System.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. 

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego klikając przycisk Aplikuj z podaniem w tytule numeru referencyjnego: JPM/03/2017.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

PRAWNIK / IN-HOUSE LAWYER

Szukamy kandydatów z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem w pracy w kancelarii lub dziale prawnym. 

POZOSTAŁE WYMAGANIA:

  • uprawnienia radcy prawnego lub adwokata,
  • bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, handlowego, autorskiego i prawa pracy,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • dokładność i skrupulatność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • praktyczna znajomość zagadnień w obszarze prawa farmaceutycznego, żywieniowego i kosmetycznego będzie dodatkowym atutem kandydata.

ZADANIA:

  • bieżąca obsługa prawna firmy, w tym poprzez udzielanie porad i sporządzanie opinii,
  • przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, pism oraz projektów innych dokumentów,
  • ocena zgodności z prawem materiałów reklamowych,
  • przygotowywanie korespondencji w toku prowadzonych postępowań sądowych oraz administracyjnych ( w tym, m.in. przed GIF, GIS),
  • reprezentowanie firmy w postępowaniach sądowych oraz przed organami administracji publicznej,
  • współpraca z innymi działami firmy.

OFERUJEMY:

  • realizację wyzwań zawodowych,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną atmosferę,
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego klikając przycisk Aplikuj z podaniem w tytule numeru referencyjnego: ZO/04/2017.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

Marketing to Twoja pasja? Chcesz tworzyć, testować i promować nowe produkty?

Chcesz wdrażać nowe projekty i rozwijać się? Szukamy właśnie Ciebie!

Czy wiesz, że:

  • zaledwie kilka kilometrów od Łodzi ma swoją siedzibę lider rynku farmaceutycznego i największy reklamodawca w Polsce?
  • co 5 reklama w TV to reklama naszego produktu?
  • w portfolio marki Aflofarm znajduje się ponad 500 produktów, z czego jednocześnie w mediach promujemy blisko 100?
  • zajmujemy 1 miejsce pod kątem sprzedaży leków bez recepty w Polsce?

Jeśli chcesz:

  • zarządzać ciekawymi markami i dużymi budżetami reklamowymi,
  • tworzyć reklamy telewizyjne, radiowe i prasowe,
  • mieć możliwość realizacji własnych pomysłów reklamowych,
  • pracować w młodych, dynamicznych zespołach, dla których nie ma rzeczy niemożliwych.

Dołącz do nas!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

PRODUCT MANAGER

miejsce pracy: Pabianice

Realizujemy nowe projekty w dziale marketingu i poszukujemy kandydatek/ ów

do zespołów linii OTC i zespołu dermokosmetyków.

U nas będziesz mógł:

  • opracowywać oraz wdrażać strategie rozwoju produktów,
  • zarządzać budżetem marketingowym marki,
  • przygotowywać i przeprowadzać kampanie ATL oraz BTL,
  • inicjować wprowadzanie nowych rozszerzeń produktów,
  • monitorować informacje z rynku, dokonywać ich analizy i wyciągać wnioski wskazujące na nowe rozwiązania,
  • tworzyć komunikację do konsumenta, lekarzy i farmaceutów,
  • prowadzić szkolenia i prezentacje dla zespołu sprzedaży,
  • realizować własne pomysły marketingowe.

Profil idealnego kandydata:

  • min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu marką - warunek konieczny,
  • doświadczenie we wdrażaniu narzędzi marketingowych i wprowadzaniu nowych produktów na rynek,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel – warunek konieczny,
  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, PR,
  • samodzielność w prowadzeniu projektów,
  • kreatywność, pomysłowość i umiejętności analityczne,
  • umiejętność i łatwość pisania tekstów marketingowych,
  • dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • dobra organizacja i zaangażowanie w pracę.

Dodatkowo dla osób zainteresowanych pracą w linii dermokosmetyków  dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy z kosmetykami,
  • wykształcenie z zakresu kosmetologii, wizażu.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem,
  • cykliczne szkolenia oraz wyjazdy integracyjne,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem OK System.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. 

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego klikając przycisk Aplikuj z podaniem w tytule numeru referencyjnego: PM/01/2017.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

Polecane produkty

  • Dafurag Dafurag Max

  • inventumInventum
    Sildenafil bez recepty
  • Laboteq TONELaboteq TONE
    Odkryj piękno skóry bez przebarwień

zobacz katalog produktów

DaFurag max