Oferty pracy

Drukuj

Administrator IT  

Miejsce pracy: Pabianice

nr ref.: IT/05/2017

W naszej firmie będziesz mógł:

  • administrować infrastrukturą serwerową i sieciową,
  • wspierać użytkowników w zakresie systemów ERP,
  • zapewnić ciągłe i bezawaryjne funkcjonowanie administrowanych aplikacji,
  • utrzymywać i monitorować ciągłość pracy sieci teleinformatycznej,
  • dokonywać diagnostyki problemów oraz aktywnie je rozwiązywać,
  • definiować i utrzymywać standardy bezpieczeństwa IT,
  • czynnie uczestniczyć we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych,
  • współpracować z dostawcami zewnętrznymi w zakresie administrowanych systemów.

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu informatyki,
  • bardzo dobra znajomość i doświadczenie w administrowaniu systemów Microsoft Windows Server 2008R2/2012R2,
  • bardzo dobra znajomość środowiska Active Directory,
  • bardzo dobra znajomość wirtualizacji Hyper-V oraz rozwiązań wysokiej dostępności HA,
  • praktyczna znajomość oprogramowania: SharePoint 2007/2013,
  • praktyczna znajomość relacyjnych baz danych MSSQL i języka SQL w podstwwowym zakresie,
  • podstawowa znajomość systemów Linux jako dodatkowy atut,
  • znajomość zagadnień sieci komputerowych LAN i WAN (min. na poziomie CCNA),
  • bardzo dobra znajomość rodziny protokołów TCP/IP,
  • praktyczna umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych firmy CISCO, FORTINET,
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieciowym, szczególnie w zakresie: bezpieczeństwa aplikacji WEB, zagrożeń sieciowych, DDOS,
  • bardzo dobra znajomość technologii VPN (openvpn, ipsec),
  • mile widziane doświadczenie z systemem workflow WEBCON BPS,
  • doświadczenie w budowaniu architektury serwerowej (dobór serwerów, konfiguracja i instalacja),
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra organizacja, silne zaangażowanie w pracę,
  • głęboka świadomość kwestii bezpieczeństwa i poufności danych,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP Microsoft Dynamics.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem,
  • cykliczne szkolenia oraz wyjazdy integracyjne,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem OK System.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym, IT/05/2017, w tytule e-maila na adres: hr@aflofarm.pl

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

APARATOWY GOTOWYCH FORM LEKÓW

miejsce pracy: Zakład Produkcji Leków Ksawerów

ZADANIA:

  • obsługa maszyn i urządzeń linii produkcyjnych,
  • prace przy naważeniu surowców,

OFERUJEMY:

  • praca w systemie 3 zmianowym,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umowa o pracę,

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres : hr@aflofarm.pl

Aplikuj

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

Czy wiesz, że:

  • zaledwie kilka kilometrów od Łodzi ma swoją siedzibę lider rynku farmaceutycznego i największy reklamodawca w Polsce?
  • co 5. reklama w TV to reklama naszego produktu?
  • w portfolio marki Aflofarm znajduje się ponad 500 produktów, z czego jednocześnie w mediach promujemy blisko 100?
  • zajmujemy 1 miejsce pod kątem sprzedaży leków bez recepty w Polsce?

Jeśli chcesz:

  • współtworzyć młody, przyjazny i dynamiczny zespół,
  • każdego dnia podejmować nowe wyzwania, które wzbogacają doświadczenie zawodowe,
  • mieć możliwość rozwoju i realizacji własnych koncepcji,

Dołącz do nas!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

DIGITAL PRODUCT MANAGER

miejsce pracy: Pabianice

nr ref.: DPM/06/2017

Do Twoich obowiązków będą należeć:

  • Przygotowanie i egzekucja strategii obecności marek w Internecie,
  • Aktualizacja stron WWW oraz koordynacja wdrażania nowych stron WWW,
  • Inicjowanie działań promocyjnych oraz konkursów w Internecie,
  • Współpraca i podtrzymywanie relacji z Influencerami,
  • Analiza konkurencji w Internecie,
  • Zarządzanie profilami marek w Mediach Społecznościowych,

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, PR
  • umiejętność i łatwość pisania tekstów marketingowych, tzw. „lekkie pióro”,
  • doświadczenie w obszarze digital marketingu - warunek konieczny,
  • samodzielność w prowadzeniu projektów,
  • kreatywność, pomysłowość i umiejętności analityczne,
  • dobra organizacja i zaangażowanie w pracę.


Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem,
  • cykliczne szkolenia oraz wyjazdy integracyjne,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem. 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.  

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego klikając przycisk Aplikuj z podaniem w tytule numeru referencyjnego: DPM/06/2017.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul.

Marketing to Twoja pasja? Chcesz tworzyć, testować i promować nowe produkty?

Chcesz wdrażać nowe projekty i rozwijać się? Szukamy właśnie Ciebie!

Czy wiesz, że:

  • zaledwie kilka kilometrów od Łodzi ma swoją siedzibę lider rynku farmaceutycznego i największy reklamodawca w Polsce?
  • co 5 reklama w TV to reklama naszego produktu?
  • w portfolio marki Aflofarm znajduje się ponad 500 produktów, z czego jednocześnie w mediach promujemy blisko 100?
  • zajmujemy 1 miejsce pod kątem sprzedaży leków bez recepty w Polsce?

Jeśli chcesz:

  • współtworzyć młody, przyjazny i dynamiczny zespół,
  • każdego dnia podejmować nowe wyzwania, które wzbogacają doświadczenie zawodowe,
  • mieć możliwość rozwoju i realizacji własnych koncepcji,

Dołącz do nas!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

JUNIOR PRODUCT MANAGER

miejsce pracy: Pabianice

Realizujemy nowe projekty w dziale marketingu i poszukujemy kandydatek/ ów

do zespołów linii OTC.

U nas będziesz mógł:

  • opracowywać oraz wdrażać strategie rozwoju produktów,
  • przygotowywać i przeprowadzać kampanie ATL oraz BTL,
  • monitorować informacje z rynku, dokonywać ich analizy i wyciągać wnioski wskazujące na nowe rozwiązania,
  • tworzyć komunikację do konsumenta, lekarzy i farmaceutów,
  • prowadzić szkolenia i prezentacje dla zespołu sprzedaży,
  • realizować własne pomysły marketingowe,
  • wspomagać Brand Managera w realizacji bieżących zadań.

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, PR,
  • umiejętność i łatwość pisania tekstów marketingowych, tzw. „lekkie pióro”,
  • doświadczenie w obszarze marketingu - warunek konieczny,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel – warunek konieczny,
  • dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • samodzielność w prowadzeniu projektów,
  • kreatywność, pomysłowość i umiejętności analityczne,
  • dobra organizacja i zaangażowanie w pracę.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem,
  • cykliczne szkolenia oraz wyjazdy integracyjne,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem OK System.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. 

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego klikając przycisk Aplikuj z podaniem w tytule numeru referencyjnego: JPM/05/2017.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

KIEROWNIK REGIONALNY W LINII PRODUKTÓW RX

nr ref.: KR/06/2017

W naszej firmie będziesz mógł:

  • zarządzać zespołem przedstawicieli medycznych,
  • wyznaczać cele oraz oceniać efektywność pracy przedstawicieli medycznych,
  • motywować i rozwijać kompetencje sprzedażowe podległego zespołu,
  • odpowiadać za realizację planów sprzedażowych na podległym terenie,
  • podejmować działania pozwalające osiągnąć wyznaczone cele biznesowe,
  • raportować wyniki pracy i podejmowanych działań zgodnie ze standardami Firmy,

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym w zespole sprzedaży w sektorze farmaceutycznym,
  • dobra znajomość środowiska medycznego,
  • doświadczenie w sprzedaży preparatów RX lub OTC,
  • umiejętność organizowania pracy własnej i zarządzania pracą zespołu sprzedażowego,
  • bardzo dobra znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych,
  • nastawienie na realizację celów,
  • proaktywność i umiejętność kreatywnego myślenia,
  • gotowość do odbywania częstych podróży służbowych,
  • czynne prawo jazdy kat. B,

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • ambitną i pełną wyzwań pracę w firmie nastawionej na rozwój,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • atrakcyjny system motywowania,
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym, KR/06/2017, w tytule e-maila na adres: hr@aflofarm.pl

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

LABORANT KONTROLI JAKOŚCI

Miejsce pracy: Ksawerów

(nr ref. KJ/05/2017)

W naszej firmie będziesz mógł:

  • pobierać próby oraz wykonywać badania analityczne zgodnie z dokumentacją jakościową,
  • prowadzić prace oraz dokumentować ich przebieg  zgodnie z wymaganiami Systemów Zapewnienia Jakości obowiązujących w firmie farmaceutycznej,
  • prowadzić nadzór jakościowy nad przebiegami procesów produkcyjnych,
  • uczestniczyć w procesie walidacji oraz badaniach stabilności w zakresie badań analitycznych.

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe chemiczne, farmaceutyczne lub pokrewne,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi aparatury kontrolno–pomiarowej,
  • znajomość obsługi HPLC, GC będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu MS Office,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem,
  • pracę w systemie 3 zmianowym.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. 

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym, KJ/05/2017, w tytule e-maila na adres: hr@aflofarm.pl

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

MAGAZYNIER  

nr ref.: MA/06/2017 

Zadania: 

  • przyjmowanie i kontrola dostaw surowców, opakowań i towarów,
  • wstawianie i zdejmowanie materiałów na i z regałów przy użyciu wózków widłowych,
  • naważanie surowców,

Profil idealnego kandydata:

  • uprawnienia na wózki widłowe spalinowe i elektryczne,
  • podstawowa obsługa komputera,
  • doświadczenie w magazynie surowców mile widziane,

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • praca w systemie dwuzmianowym,
  • umowa o pracę na zastępstwo,
  • miejsce pracy: Pabianice.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym, MA/06/2017, w tytule e-maila na adres: hr@aflofarm.pl

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

PRACOWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ PRZEDSTAWICIELI

Nr ref.: HA/05/2017

Zakres zadań:

  • Obsługa administracyjna działu.
  • Utrzymywanie kontaktu telefonicznego z Przedstawicielami Handlowymi i Reprezentantami Medycznymi.
  • Przekazywanie informacji bieżących do PH i RM ( zmiany w promocjach, cenach Produktów, itp. ).
  • Obsługa platformy Farmaprom i programu AX:

ü  wprowadzanie  danych,

ü  sprawdzanie poprawności ewidencjonowania wydawanych materiałów reklamowych i/lub próbek produktów,

ü  przygotowywanie zapotrzebowania na materiały reklamowe i próbki produktów,

ü  systematyczne ilościowe rozliczanie wydanych materiałów reklamowych i próbek produktów wraz z przygotowywaniem odpowiednich załączników,

ü  obsługa logistyczna wysyłek.

  • Kontrolowanie należności przeterminowanych.
  • Przygotowywanie raportów i analiz danych na podstawie platformy Farmaprom i systemu AX.
  • Rozliczanie promocji.

Wymagania:

  • Biegła obsługa MS Office, w tym Excel, Word – warunek konieczny.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Pracowitość, rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność.
  • Umiejętność logicznego i konkretnego myślenia.
  • Doświadczenie w zespołach rozliczeniowych będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowę o pracę.
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji.
  • Dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego, z numerem referencyjnym: HA/05/2017 w tytule e-maila, na adres: hr@aflofarm.pl

Aplikuj

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o.  i AFLOPA Nieruchomości Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

PRAWNIK / IN-HOUSE LAWYER

Szukamy kandydatów z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem w pracy w kancelarii lub dziale prawnym. 

POZOSTAŁE WYMAGANIA:

  • uprawnienia radcy prawnego lub adwokata,
  • bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, handlowego, autorskiego i prawa pracy,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • dokładność i skrupulatność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • praktyczna znajomość zagadnień w obszarze prawa farmaceutycznego, żywieniowego i kosmetycznego będzie dodatkowym atutem kandydata.

ZADANIA:

  • bieżąca obsługa prawna firmy, w tym poprzez udzielanie porad i sporządzanie opinii,
  • przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, pism oraz projektów innych dokumentów,
  • ocena zgodności z prawem materiałów reklamowych,
  • przygotowywanie korespondencji w toku prowadzonych postępowań sądowych oraz administracyjnych ( w tym, m.in. przed GIF, GIS),
  • reprezentowanie firmy w postępowaniach sądowych oraz przed organami administracji publicznej,
  • współpraca z innymi działami firmy.

OFERUJEMY:

  • realizację wyzwań zawodowych,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną atmosferę,
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego klikając przycisk Aplikuj z podaniem w tytule numeru referencyjnego: ZO/05/2017.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DO WSPÓŁPRACY Z APTEKAMI

nr ref.: PH/nazwa województwa/2017

W naszej firmie będzie mógł: 

  • odwiedzać apteki w celu przekazywania materiałów informacyjnych i reklamowych, próbek itp.,
  • nadzorować apteki w zakresie prawidłowości prowadzonych akcji marketingowych,
  • zbierać zamówienia z aptek i wysyłać je do hurtowni za pomocą systemu Farmaprom,
  • uczestniczyć w szkoleniach organizowanych przez Aflofarm,
  • prowadzić badania rynku o produktach,
  • prowadzić  działania handlowe w celu uzyskania określonego potencjału wykorzystania rynku i poziomu sprzedaży.

Profil idealnego kandydata:  

  • wykształcenie wyższe,
  • dyspozycyjność,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane,
  • posiadanie prawa jazdy.

Przedstawicielstwo winno być prowadzone w ramach własnej działalności gospodarczej.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjny system motywowania,
  • samochód służbowy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym, PH/kujawsko-pomorskie/2017, w tytule e-maila na adres: hr@aflofarm.pl

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI

Miejsce wykonywania pracy: Pabianice oraz cała Polska

Nr.ref.: inwestycje/05/2017

Zakres zadań:

  • prowadzenie i nadzór nad inwestycjami budowlanymi pod kątem technicznym i finansowym oraz reprezentowanie inwestora w procesie inwestycyjnym,
  • sporządzanie wniosków do właściwych organów i instytucji oraz monitorowanie przebiegu procesu uzyskiwania w tym zakresie niezbędnych pozwoleń administracyjnych,
  • wycena robót remontowo-budowlanych i stały nadzór nad prawidłowością realizacji prac wykonywanych przez podmioty zewnętrzne,
  • prowadzenie procedury przetargowej,
  • pozyskiwanie ofert na wykonanie usług oraz zakup urządzeń i wyposażenia.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym,
  • posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń,
  • co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze prac remontowo-budowlanych, w tym 2 lata na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem,
  • uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  • znajomość ustawy prawo budowlane,
  • biegła znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych,
  • doświadczenie w analizie pozyskiwanych ofert pod kątem ekonomicznym i technicznym,
  • biegła znajomość programów komputerowych: AutoCAD i Norma,
  • umiejętność negocjacji, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia,

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowę o pracę,
  • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji ,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego, z numerem referencyjnym: inwestycje/05/2017 w tytule e-maila, na adres: hr@aflofarm.pl

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o.  i AFLOPA Nieruchomości Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW LICENCJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH

w zespole badawczo - rozwojowym 

Miejsce pracy: Pabianice

nr ref.: RP/05/2017

W naszej firmie będziesz mógł: 

  • nawiązywać międzynarodowe relacje biznesowe,
  • prowadzić analizy rynku farmaceutycznego w Polsce i na świecie pod kątem możliwości nawiązania współpracy z innymi firmami w zakresie licencji na produkty,
  • negocjować warunki współpracy z kontrahentami,
  • uczestniczyć w rozwoju portfolio naszej firmy poprzez nowe produkty licencyjne.

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe menadżerskie, chemiczne, farmaceutyczne lub pokrewne,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w budowaniu relacji biznesowych oraz prowadzeniu negocjacji,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja i silne zaangażowanie w pracę,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania nowych relacji biznesowych,
  • gotowość do wyjazdów zagranicznych.

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • przyjazną atmosferę pracy w gronie ciekawych i bardzo utalentowanych ludzi,
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
  • dostęp do zajęć sportowych z Multikarnetem.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego klikając przycisk Aplikuj z podaniem w tytule numeru referencyjnego: RP/05/2017.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

TECHNOLOG – ANALITYK  w zespole badawczo – rozwojowym

nr ref.: TA/06/2017

W naszej firmie będziesz mógł:

  • opracowywać metody analityczne dla naszych produktów farmaceutycznych, spożywczych i kosmetycznych,
  • sporządzać dokumentację  w zakresie analitycznym do odpowiednich Urzędów Rejestracji,
  • opracowywać raporty walidacji,
  • wykonywać badania stabilności nowych produktów,
  • wykonywać bieżące analizy fizyko-chemiczne,
  • czynnie rozwiązywać problemy analityczne,
  • tworzyć sprawozdania z przeprowadzonych analiz i zestawienia z uzyskanych wyników,
  • współpracować z zewnętrznymi jednostkami badawczymi,
  • realizować własne pomysły,
  • pracować wśród doświadczonych profesjonalistów, dla których nie ma rzeczy niemożliwych.

Profil idealnego  kandydata:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: chemia, analityka medyczna, inżynieria chemiczna i procesowa, biotechnologia lub pokrewne),
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra organizacja, wielozadaniowość i zaangażowanie w pracę,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • kreatywność, zdolność analitycznego myślenia, pomysłowość i inicjatywa,
  • nastawienie na ciągły rozwój i naukę,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • dobra znajomość obsługi programu Excel,
  • prawo jazdy kategorii B.
  • umiejętność obsługi aparatury kontrolno–pomiarowej, znajomość obsługi HPLC, GC, spektrofotometru – mile widziana,
  • znajomość technik spektralnych oraz doświadczenie w przeprowadzaniu walidacji metod analitycznych będzie dodatkowym atutem,

Osobie zatrudnionej oferujemy:

  • ambitną i pełną wyzwań pracę w firmie nastawionej na rozwój,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • szkolenia rozwijające kompetencje i kwalifikacje,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym TA/06/2017 w tytule e-maila na adres: Edyta.Michalak@aflofarm.pl

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez AFLOFARM FP Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, ul. Partyzancka 133/151."

Polecane produkty

  • Dafurag Dafurag Max
  • Neosine ForteNeosine forte
    Przeciwko wirusom Przeciwko opryszce
  • Laboteq TONELaboteq TONE
    Odkryj piękno skóry bez przebarwień

zobacz katalog produktów

DaFurag max