Konkurs Superbrands powstał w odpowiedzi na potrzebę docenienia najsilniejszych marek biznesowych na rynku polskim. Laureatów wyłaniają eksperci z Konfederacji Lewiatan, jednej z najbardziej wpływowych organizacji biznesowych, reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Wśród tegorocznych, najlepszych marek projektu znalazł się m.in. Aflofarm, który uhonorowany został tytułem Business Superbrands 2024.

W tym roku, konkurs realizowany był już po raz 18. Aby wyłonić laureatów biznesowych, wnikliwej analizie poddano ponad 2 tysiące marek korporacji i B2B, które eksperci branżowi ocenili w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, standardów relacji, innowacyjności oraz zaangażowania społecznego. Pod uwagę brano więc nie tylko pozycję rynkową przedsiębiorstw, ale też charakter relacji biznesowych oraz wpływ działalności marek na obszar CSR-u.

Firma Aflofarm Farmacja Polska była jedną z tych, które proces certyfikacji przeszły zwycięsko, w rezultacie otrzymując tytuł Business Superbrands 2024. Nadane wyróżnienie stanowi formę nagrody, ale przede wszystkim promocji i uznania na polu biznesowym – identyfikując firmę jako markę rzetelną oraz godną zaufania.

„Na przestrzeni ostatnich lat zupełnie zmieniły się potrzeby i oczekiwania Pacjentów, a to właśnie one są determinantem naszych decyzji. Poszerzając zakres działalności stale dążymy do tego, aby sprostać potrzebom rynku farmaceutycznego – robimy wszystko, by oferowane przez nas produkty były nie tylko skuteczne i bezpieczne, ale też innowacyjne, np. pod względem postaci podania” - mówi Jacek Furman, Prezes Aflofarm Farmacja Polska.

35 lat na rynku

Rozwój Aflofarmu i jego aktywność na polu społecznej odpowiedzialności biznesu są od lat obserwowane i notowane przez zewnętrzne instytucje. Każdego roku przedsiębiorstwo wyróżniane jest w zakresie wysokiej jakości produktów, employer brandingu, CSR-u, czy też działań promujących rodzinny biznes. Aflofarm od 35 lat buduje swoją siłę na kanwie istotnych wartości, jednak to zdrowie jest zawsze priorytetem i osią działań przedsiębiorstwa.

Firma stoi za sukcesem blisko 200 marek produktowych, wśród których prym wiodą Herbapect, Desmoxan, Opokan czy Neosine. Obecnie w portfolio firmy znajduje się prawie 70 leków Rx i ponad 120 leków OTC. Poza Polską, produkty Aflofarmu dostępne są w 30 krajach z całego świata.