Praca w Dziale Marketingu

Jeśli masz już doświadczenie w pracy
w marketingu i chcesz wejść na wyższy poziom, to nie możesz lepiej trafić.

U nas nauczysz się wszystkiego
od podstaw

W Aflofarmie będziesz mieć możliwość realizacji pomysłów i kampanii, które wszyscy zobaczą
w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw.

Nowoczesne biuro

Własne studio reklamy

15 minut od centrum Łodzi

Klub fitness, kręgielnia i korty squasha w budynku

W marketingu nie mamy sobie równych

70 specjalistów

Nasz zespół marketingu liczy 70 specjalistów. W jego skład wchodzą specjaliści ds. marketingu, a także graficy i specjaliści ds. zakupu mediów.

Jesteśmy największym reklamodawcą
w Polsce

Dysponujemy największym budżetem mediowym w Polsce
(wg. danych Kantar Media).

Dział produkcji filmowej

Mamy własne studio reklamowe i dział produkcji filmowej. Wszystkie reklamy realizujemy samodzielnie. Rocznie produkujemy ok. 70 spotów telewizyjnych.

Ponad 60 marek w promocji

Każdego roku aktywnie promujemy ponad 60 marek.

Nasi pracownicy i ich pasje

W Aflofarmie pracują ciekawi ludzie, którzy po pracy realizują swoje pasje. Poznaj naszych pracowników.

Najpiękniejsza twarzą kolarstwa są podróże. W moim przypadku to właśnie od chęci podróżowania zaczęło się ściganie. Romantyczna strona kolarstwa przyciąga jak magnes . Każdego dnia chce sie więcej i więcej od kilkuset aż do kilku tysięcy kilometrów miesięcznie.

Łukasz Michalak - Lider Magazynu Centralnego
Czytaj więcej

Motoryzacja zawsze była moją pasją, jeśli porównać ją do muzyki to rola kierowcy przypomina rolę dyrygenta, który dostaje do dyspozycji orkiestrę i tylko od niego zależy jak dobrze ona zagra.

Wojtek Furman - Członek Zarządu
Czytaj więcej

Możliwość wykonania obowiązków służbowych z rezerwą w baku na koniec dnia jest niezwykle ważna, a postawienie sobie jasnych celów i konsekwentne dążenie do ich realizacji jest tak samo ważne w codziennej pracy jak i w trakcie zawodów sportowych. Praca przedstawiciela handlowego to ciągła adrenalina.

Leszek Liwczan - Przedstawiciel handlowy
Czytaj więcej

Psy, koty, zwierzęta domowe od zawsze towarzyszyły w moim życiu.  W rodzinnym domu zawsze to były kundelki Cygan, Aza, Lampo… wszystkie je darzyłam wielkim uczuciem. W tym roku będzie moje 10 –lecie wystawiania psów. Przez ten okres psy nauczyły mnie bardzo dużo, przede wszystkim cierpliwości, opanowania  i pokazały, że jeśli się czegoś bardzo chce to można.

Iwona Kulig - Przedstawiciel handlowy
Czytaj więcej

Rywalizacja sportowa w takich dyscyplinach jak MMA czy K1, jak również innych, to przede wszystkim pokonywanie własnych słabości. Kiedy wchodzisz do klatki świat wygląda zupełnie inaczej niż na co dzień :) Spodziewacie się pewnie że odpowiem: „Chciałbym być mistrzem świata w swoich kategoriach”, nie. Jesteś zwycięzcą już wchodząc na ring, do klatki, w dodatku przy ogromnej widowni i ze świadomością, że oglądają Cię bliscy, znajomi.

Michał Grabarczyk - Mechanik
Czytaj więcej

Sport a szczególnie triathlon nauczył mnie wytrwałości w dążeniu do celu. W momentach gdy do głowy przychodzą myśli takie jak: „co ja tu robię” , „nie dam rady”  , „muszę się zatrzymać” „rezygnuję”, potrafię zapanować nad sytuacją i spokojnie dalej robić swoje. Samodyscyplina, konsekwentna i systematyczna praca, dobrze zaplanowane działania, odpowiednia motywacja to cechy które bardzo przydają się zarówno w sporcie jak i pracy.

Patryk Bieniek - Reprezentant Medyczny
Czytaj więcej

Przedstawiamy Wam Piotrka Wygodę - zawodowo koordynatora handlowego w Aflofarmie, a prywatnie - jednego z muzyków i songwriterów wrocławskiego trio elektronicznego o nazwie Rain O'Clock.  Jak pisze o nich Tidal: "W ich produkcjach słychać barwną mieszankę elektryzujących, nierzadko mrocznych dźwięków z łagodnymi, oryginalnymi melodiami". Co to oznacza? Możecie przekonać się sami, klikając w jeden z poniższych linków.

Piotr Wygoda - Koordynator handlowy
Czytaj więcej

Nowoczesne narzędzia pracy

Swoim pracownikom zapewniamy nowoczesne narzędzia pracy, niezależnie od charakteru wykonywanych zadań: pracownicy działu Marketingu mają do dyspozycji wszystkie możliwe instrumenty niezbędne w pracy każdego doświadczonego marketingowca:

  • dane telemetryczne AGB
  • wyniki badań TGI SMG/KRC
  • informacje z Expert Monitora
  • dane sprzedażowe IMS i wiele innych wartościowych źródeł

Posiadamy własne sale fokusowe, gdzie przeprowadzamy badania jakościowe, aby jak najlepiej poznać potrzeby finalnych konsumentów i właściwie dostosowywać nasze produkty do wymogów rynku.